Hot Shot
S2, E24: The details surrounding a young woman's death suggests to Don and his team that she could have been murdered by a serial killer. Upon further investigation, they uncover disturbing evidence that incriminates their suspect but also puts Don's life in danger. Meanwhile, Charlie dreams about his late mother, which causes him to regret his introverted behavior when she was dying. JoBeth Williams and Olympia Dukakis guest star.