Hot Water
S3, E20: After being shaken up by recent events and holding new information about Detective Wilden (recurring guest star Bryce Johnson),Aria, Emily and Hanna are on the hunt for answers about the detective's past. Looking to Shana (Aeriel Miranda – Pretty Dirty Secrets, The Nine Lives of Chloe King) and Cece (recurring guest star Vanessa Ray) for more insight, the ladies seem to be making progress in their search. But they quickly start running out of time when they learn that Detective Wilden is close on their heels and determined to stop them. Now with Wilden on the war path, some residents of Rosewood will find out how far he is willing to go to keep his secrets from coming out. Meanwhile, after many pleas from her friends, Spencer finally finds someone to lean on.