Hotel Glace, Library Hotel, and Paws Up Ranch
Сезон 1, серия 4: Stay in a hotel built entirely of ice at Hotel Glace, cozy up at the book themed Library Hotel in New York City, and throw on your cowboy hat for a luxury ranch experience at Paws Up in Montana.