Hotel Homicide
S1, E1: Paul Holes and Yolanda McClary investigate a double homicide that’s left a small town in Iowa spooked for nearly forty years. But his quest to bring justice to the families of Rose Burkert and Roger Atkison will lead him to an unexpected discovery.