Hour 1 and 2
S1, E1: Hollywood wife Molly Kagen's life of luxury comes tumbling down when her husband Kenny, president of a prominent movie studio, asks her for a divorce. Humiliated, she retreats to Malibu with her 3-year-old daughter. Her friends face their own problems. Joan has secretly entered rehab, Rodney's interior design career is on life support, and Cricket's relationship with her husband Jorge is struggling. Cut off from the world she knows, Molly begins to reevaluate her life, and a near death experience leads to an encounter with a handsome stranger named Sam. Spurred on by her brush with death and intrigued by her chemistry with Sam, Molly decides to re-invent herself. She focuses on being a better mother, and after receiving unexpected attention from Kenny's boss, Lou, she boldly invites him over for dinner. When Lou doesn't show up, Molly shares a perfect kiss with Sam. Meanwhile, her friends' struggles continue as Joan grows weary of rehab and Cricket's husband has a secret tryst with their nanny.