Сезон 1, серия 3: Molly must deal with the double blow of finding out that Lou has mysteriously gone missing, and learning that Sam is homeless. The troubles of Molly's friends come to a head as Joan is kicked out of rehab and Cricket learns of her husband's infidelity. Unhappy without each other, Molly's friends descend upon Joan's house in Malibu for a tearful reunion. However, their gathering is interrupted by the police, who implicate Sam as a suspect in Lou's disappearance.