S1, E4: Molly is reassured by Sam's declaration of his innocence, but she is unable to help him when he is thrown in jail. Things look desperate until Lou amazingly reappears. His plan to fake his own suicide had failed when his suicide note was lost, so he pulls Molly into his scheme. With the new suicide note Lou gives her, Molly is able to clear Sam and get him released from jail. Molly's reunion with Sam ends in a night of passion. Meanwhile, things start to look up for Cricket and Rodney, but Joan's drinking has spiraled out of control, and she wraps her car around a tree.