S1, E5: Molly feels liberated by her relationship with Sam, which has reached a new level. However, her other relationships are going through a period of turbulence. Her divorce settlement proceedings are not going well, and she is trying to be a strong shoulder to Cricket, who has taken her husband back, but is unable to forgive him. Molly's attempts to get Joan on the wagon have also opened a rift between them.