S1, E6: In the season finale, Molly causes a blowup with Joan after reporting her rehab stunt to Pappy. Then she faces a difficult choice between Sam, who wants her back, and Lou, who wants to start a relationship. Meanwhile, problems with the divorce settlement drive Molly to find the strength to claim what's rightfully hers and take charge of her own life.