Houston: See To Be Heard
시즌 1, 에피소드 1: Swizz and Nasir explore Houston’s unique car culture of slabs, art cars and mudding in oversized ATVs with H-Town fathers and sons who share their love of cars. In their quest to do it big in Texas, Nasir lands behind the wheel of a Monster Jam truck.