How Conrad Gets His Groove Back
S3, E13: Upon meeting with a high-profile soccer player suffering from mysterious symptoms, Conrad ends up back at Chastain and faces an angry Logan Kim. When Bell and the Raptor come up empty-handed in regard to a diagnosis, the doctors take note on how talented Conrad truly is. Nic springs into action when she notices Kyle falling into a deep depression and fears he could be suicidal.