How Could I Not Love You
Сезон 1, серия 6: Courtois makes a comeback to dominate the Spanish League and support his squad from the goal in the first half of the Champions League final versus Dortmund; Looking ahead, Real Madrid anticipates Mbappé's arrival as their newest star player.