How Does She Do It?
Сезон 1, серия 5: Kara's two identities are stretched thin when Supergirl must protect National City from a series of bombings and Kara is tasked with babysitting Cat's son, Carter (guest star Levi Miller). Also, James is conflicted when his ex-girlfriend Lucy Lane (recurring guest star Jenna Dewan Tatum) seeks to rekindle their relationship.