How Lisa Got Her Marge Back
S27, E18: After getting into an argument, Marge takes Lisa on a touristy trip to Capital City, where, after attending a musical, they meet the show’s star, Andrew Rannells, who reminds Lisa how lucky she is to have such a great mom. Meanwhile, Bart is frustrated that everyone expects his pranks, so he teams up with Maggie to trick people.