How Many Herring In A Wheelbarrow? / In Again, Out Again Penguin
S1, E103: Joker tries to keep the Dynamic Duo off his trail while plotting to destroy all of Gotham with a giant laser. / The Penguin, under the guise of being a prisoner, breaks out of his jail cell and frames Batman and Robin for crimes he commits.