How Munched Is That Birdie In the Window
시즌 22, 에피소드 7: A storm blows a pigeon through the Simpsons' window, and Bart makes it his pet. He nurses it back to health, and when he is approached by Moe to turn it into a racing pigeon he has to make a difficult decision.