How the Light Gets In
Сезон 1, серия 1: On his first assignment in a new division that pairs police officers with psychiatrists, the erratic Detective Aidan Black and Doctor Daniella Ridley must solve the strange murder of a young boy found stabbed, and with a lightbulb sticking out of his chest.