How to Argue GDP, Inflation, and Other Data
T1, E3: From GDP and inflation to unemployment and standard of living, there is no one absolute measurement that determines the health of an economy. Get an overview of the different metrics for economic success and a general understanding of how they are calculated and interpreted—and why these data points can start more arguments than they resolve.