How To Beat A Cold...With Fists! / Unsolved Histories 1 / Old Man Duck Head
Сезон 1, серия 2: Danny can't go to Sci-Fi-Fanta-Con cause he's sick. Old Man Duck Head is inadvertently made President! Danny and Fyootch can't get a burrito on Columbus Day.