How to Build a ChatBot
S4, E9: Father Ignatius receives text messages from the deceased Monsignor Korecki leading David, Kristen, and Ben to investigate a company using AI to fake communication with the dead. At DF, Sheryl convinces The Manager to take action against Leland.