How to Bunny Hop
T1, E2: Bunny hopping has many practical uses out on the MTB trails. Getting both wheels in the air at the same time can help you clear roots, rocks and other obstacles without having to slow down. Rob Warner and Tom Oehler explain how to master the trick.