How to Fix Up Your Ex
S1, E6: With Polly now happily dating, Natalie wants her dad to also have someone, and guilts Polly into helping Julian find a girl. Meanwhile, Elaine and Max, who have always been unapologetic about who they are, realize they have to make some changes for the sake of Natalie.