How to Get a Head
S6, E15: Holmes and Watson's investigation into the murder of a religion professor puts them on the hunt for a killer connected to the occult. Also, Holmes and Watson curate a list of potential replacements for Detective Bell when it looks likely the officer will be asked to join the U.S. Marshal Service.