Two and a Half Men How to Get Rid of Alan Harper
S11, E16: Walden suspects his new girlfriend is cheating on him. Meanwhile, Alan gets even more intertwined in Lyndsey and Larry's relationship when he starts dating Larry's sister, Gretchen (guest star KIMBERLY WILLIAMS-PAISLEY).