How to Lose a Friend in 10 Days
S1, E3: Mixed signals cause major mayhem as the couples try to move beyond friendship. Sydney is set off when Jin confesses to dating other men, as Darion and Charley dive in for an awkward first kiss. Kris does some cyber-stalking that leads to a confrontation with Alex, while Marshana and Stefan try to relive their first date from 4 years ago, with disastrous results.