Medium How to Make a Killing In Big Business, Pts. 1 & 2
S5, E13: Allison leaves her job at the D.A.'s office after she's recruited to work for the Lydecker Corporation by another psychic who works there. While enjoying her new job, Allison still regrets leaving the D.A.'s office so suddenly.