How to Not Screw Up Your Kid
S1, E4: When Polly and Julian tell Natalie they won't be going camping as a family this year, Natalie invents an imaginary bully in an effort to deal with her parents' divorce. Meanwhile, Elaine forces Max into planning to see an old Aunt who is at death's door.