How to Roast the Nicest Man on Earth
Сезон 1, серия 4: Today, it's Magnus Devold's turn to be roasted, and the other comedians are dreading it. How do you verbally attack the world's nicest man, who has even filled the day with Cypriot touches in honor of the others?