How to Rock a Secret Agent
S1, E9: With a school dance quickly approaching, Kacey needs to make sure she outshines her arch nemesis Molly. She sends Stevie undercover to infiltrate the Perfs, but Stevie has a plan of her own when she realizes she's being used.