How to Stay Alive in the Woods
S1, E5: Deb and the counselors take the campers on an overnight camping trip deep into the woods. As everyone is pitching tents and trying to find the perfect marshmallow roasting stick, Joel grows uneasy about what is happening at Camp Stillwater.