How to Survive Being a Plus One
T1, E3: When Kelly gets invited to her ex-boyfriend’s wedding in Mexico, she doesn’t want to show up alone – so she decides to bring Cooper as her plus one. But when getting to the wedding becomes a south-of-the-border logistical nightmare, Cooper enlists Neal, Barry, Josh and Leslie to come to their rescue.