How to Survive Your Roommate's Girlfriend
Сезон 1, серия 5: When Barry and his new girlfriend, Ashley, seem to be moving too fast, Cooper, Neal and Kelly try to intervene before he gets in too deep. Meanwhile, Josh’s attempt to outshine his co-worker leads him into dangerous territory.