How to Travel to a Parallel Universe
시즌 1, 에피소드 2: A gateway to a world of limitless possibilities. The parallel universes of science fiction turn out to be as real as they are fantastic. Dr Michio Kaku reveals how future civilizations could build a machine to reach one.