How to Walk on the Moon
Сезон 1, серия 1: As the McKenna family struggles to express their feelings about the loss of Patrick, Uncle Terry, Patrick’s twin brother, reappears in their lives. The boys are given The Dangerous Book for Boys, and Wyatt soon finds himself caught up in vivid fantasies inspired by it, and must navigate both a mission to the moon and his family’s emotions.