How Will You Remember Me?
S1, E4: Lana Clarkson’s murder case ends in a mistrial when the jury can’t reach a unanimous decision, devastating her family. However, a second trial with a new jury ends in Spector’s conviction and the iconic music producer would himself die behind bars. In the wake of his death, those left behind question Phil Spector’s legacy. Series finale.