Hu A'e Ke Ahi Lanakila a Kamaile
시즌 7, 에피소드 4: Five-0 must find McGarrett and Alicia when they are kidnapped by the serial killer they’ve been hunting. Former professional football player Otis Wilson guest stars as himself.