Hubris
Сезон 1, серия 11: A former college professor, Roy Minard, asks Rush to reopen a murder case. Minard's career ended in disgrace when he became the prime suspect in the violent murder of his student Holly Rickter. Although Minard admits to a love affair with Holly, he maintains his innocence and hoping to finally clear his name and return to academia.