Human Flesh
S1, E1: In the series premiere episode, Bob rallies the team to cook up some business, so he sends middle child Gene to push samples in the streets, eldest daughter Tina to work the grill and youngest daughter Louise to staff the counter. The day takes an unexpected turn when the health inspector pays a visit because of a little rumor Louise started during “show and tell” at school.