Humanity After the Fall
T1, E2: After his escape from the vampires, Yuichiro learns that humankind hasn't perished. Determined to get his revenge, he joins the Japanese Imperial Demon Army. Four years later, Yuichiro feels his training is enough, but his bad attitude gets him suspended.