Humans and Rights
시즌 1, 에피소드 6: Havelange faces his first World Cup as the FIFA President, but it all turns out to be chaos. A forbidden video against the military government leaks and the Argentine organization is a disaster, while Havelange's marriage falls apart. Pressured by the Adidas siblings and threatened by the Argentinian Dictator, João needs to decide if he will fix a match and stain the only thing he loves: football.