Humble Pie
S2, E13: Panther problems -- Brian "Smash" Williams' (Gaius Charles) confrontation at the movie theater has turned from bad into worse as charges are being pressed against him. Smash must now decide whether he must swallow his pride and apologize or stand up for what he believes is right. Elsewhere, Jason Street (Scott Porter) finds a new career. Tami Taylor (Connie Britton) is hired by Coach Taylor (Kyle Chandler) as the girl’s volleyball coach and turns to Tyra (Adrianne Palicki) for help. Meanwhile, Tim Riggins (Taylor Kitsch) faces tough times as he tries to express what he is feeling to Lyla (Minka Kelly).