Hummingbird
S1, E6: Ganta meets Minatsuki, who’s locked up for killing her abusive father. When Ganta’s efforts to help her escape are thwarted, he’s forced to take on Minatsuki in a Carnival Corpse - and the girl shows her cruel true colors.