Hump Day
S1, E2: Drs. Hodges and Ferguson are busy with a hospital full of patients from all over rural Georgia. A pet rabbit arrives with itchy ears, and Dr. Ferguson learns that the owner has been treating the rabbit’s ears with honey, a remedy she read about on the Internet. The doctors also care for an unusual patient: a camel!