Hunger For Earth And Thirst For Justice
S1, E2: Aylín desperately searches for Emma. With the help of Ezequiel, a skeptical police officer, she follows clues that lead to dangerous revelations. Meanwhile, the school prepares to demand the return of the teacher. The search culminates in a devastating confrontation that will change everything.