Hungry Hungry Llama / Only the Wrong Survive
Сезон 1, серия 4: Kuzco has used up his last excuse - if he doesn't have his homework tomorrow, he fails! After some weak attempts to do it himself, Kuzco steals Chaca's homework, only to have it eaten by a llama (courtesy of Yzma). When he tries to explain that "a llama ate his homework" no one believes him and now he has to figure out a way to get Chaca's homework back and do his own. Kuzco, Kronk, and Malina are sent out on a camping trip along with the rest of their class. Everyone is supposed to rough it, which Kuzco seems mysteriously okay with. Kronk and Malina then discover that Kuzco has a secret cave full of amenities. They try to force him to survive without it but realize themselves how nice his little set up is.