Hunt in the Clouds
T3, E7: Atz Sr, Atz Lee and Jane travel to the highest peaks to hunt for wild goat. A wasp infestation destroys Eivin and Eve's bee hive and summer honey harvest. Otto and Charlotte get creative to protect what's left of their hay crop so it will last the winter.