Hunting, Gathering, and Stone Age Cooking
Сезон 1, серия 1: Consider food as a major catalyst in human history, and what food choices reveal about our values and ambitions. Then study food culture in prehistoric times - our ancestors' wide-ranging diet of everything from mammoths and seafood to acorns, insects, seeds, and grasses - and the ways in which how they ate directly drove evolution.