Hunting
S2, E3: Logan informs his skeptical management team of his plan to make another attempt to acquire Pierce, a rival media company and one of the most respected names in news, and brings back Frank to work on the deal. Convinced the acquisition is a terrible idea, Shiv asks Tom to deliver the message to Logan at a corporate retreat in Hungary. Greg worries his meeting with a Logan biographer puts his standing with the family at risk. Connor's presidential announcement irritates Logan.