Hurling Day
S1, E3: When dinosaurs turn 72 years old, they're thrown over the cliff into the tar pit so they won't be a burden to their families. Earl's mother-in-law, Ethyl, is quickly approaching her 72nd birthday, and Earl can hardly wait. But when son Robbie suggests that Grandma Ethyl move in with them instead, Earl may become the first dinosaur to give up his den in the name of family unity.