Hurricanes, Hustle and Robbery
S1, E6: In North Carolina, John and Kay pick up Brian, who used to work on tugboats. In Memphis, Tony and Harvey arrest Jaquis, whose dad once robbed a casino. In Minnesota, Reggie and Garret bring in Dominick, an aspiring e-commerce entrepreneur.